FÖRLÅT för dålig uppdatering !!

5kommentarer

förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit med allt med skolam och så men imorn  ska malin sova hos mig ! så kul. men nu kikar jag med tommy <3 idag i skolan har vi läst hela dan och jag tyckte det var skit kul ibörjan men i slutet var det såå tråkigt !!!! bokstäverna vas som soppa dom var helt huller om biller !! man ja det var kul sen på rasterna åkte vi i en iskana det var kul !! men nu lysnar och oxå på musik. kag ska gå och äta snart ! eller vara med tommy vet bara inte hur jag ska komma dit !! men nu ska jag ringa han och bästämma hej då <333
 

5 kommentarer

din stora kärlek :(

14 Feb 2013 16:49

e du och tommy ihop ??

meeeeeee

14 Feb 2013 16:49

e du och Tommy ihop ?

tommys fiende !!!

14 Feb 2013 16:49

e du och tommy ihop ?? :(

jag som är lädsen

14 Feb 2013 16:50

e du och tommy ihop ??

Anonym

14 Feb 2013 16:50

e du och tommy ihop ?? e du och tommy ihop ?? e du och tommy ihop ?? e du och tommy ihop ?? e du och tommy ihop ?e du och tommy ihop ??

Kommentera

Publiceras ej