Bla bla bla..

1kommentarer

Hejsan svejsan nu sitter jag och lyssnar pĂ„ music och pluggar. SUGER!! 😭Vill ha helg men imorn Ă€r det fredag och jag ska pĂ„ bio men jg har flera gĂ„nger tĂ€nkt att jag ska sluta blogga tills jag fick det i inlĂ€gget under sen har jag fĂ„tt 2 brev i ett stod det att jag var deras förebild och att jag kommer fĂ„ hat kommentarer men att jag ska stĂ„ upp för vem jag Ă€r och allt sĂ„nt att dom Ă€lskar mig och min blogg sen stod det att jag aldrig ska lĂ€gga ner var bara stark. Jag vart sĂ„ glad det Ă€r toppen att fĂ„ sĂ„nt jag blir bara sĂ„ otroligt glad !! Hej dĂ„ kommer försöka blogga mer lovar( har jag inte sagt förut 😉) tja dĂ„ ❀

CP bild men

1 kommentarer

Anonym!<3 :)

25 Mar 2013 20:49

Dom har rÀtt! Du ska verkligen inte sluta! Jag Àlskar dig och du Àr min förebild. FortsÀtt som du gör. Bara en sak... Skulle du kunna uppdatera minst en gÄng om dagen?? Puss Àlskar dig!!<3

Svar: tack sÄ mycket! <3
tilde johansson

Kommentera

Publiceras ej