Vänskap

1kommentarer

Hej nu ska jag prata om något viktigt !
VÄNDSKAP!!
Det är väldigt viktigt att ha kompisar när man är i 11-14 års Oldern! Att ha kompisar är det ett av det viktigaste som finns i ens liv!! Det finns 3 olika "sortes" kompisar. Första e bra kompisar. Det har jag några av... Det är rätt svårt att hitta bra kompisar för vissa är som det som kommer nu.
Falska vänner. Det har jag väldigt många av sånna som är 2 olika personer i vissa tillfällen! När man e själv med dom e dom som en bitch och när man e med andra e dom va ska man säga... Ja snälla och skrattar liksom en helt annan person. Sen finns det dom bästa kompisarna som finns jag har 2 sånna (nämner inga namn!). Dom som ställer upp, stöttar när man är ledsen och allt viktigt i ett liv men det är inte vissa som har sån tur som jag men bästisar!! Vissa har det jätte svårt med sånt!! Men ja det var det jag hadde och skriva om vänskap! Hoppas ni tyckte om det! Love u!❤

1 kommentarer

faster Jacqueline

01 Apr 2013 20:05

hej ville bara säga att jag älskar dig! <3

Kommentera

Publiceras ej